Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα , και μαζί με την γιορτινή ατμόσφαιρα
συνήθως τέτοιες μέρες "πιάνει" τους περισσότερους μια ανεξήγητη
καταναλωτική μανία αφενός δυσανάλογη με τα οικονομικά τους...
Γιορτινή τάση όπου τα μαγαζιά σίγουρα θα ποντάρουν πολλά σε αυτήν ώστε
να ρεφάρουν απο την κακή κατάσταση της προηγούμενης περιόδου
Φέτος σιγουρα δεν θα είναι έτσι .
Ούτε δωράκια, ούτε ακριβά ρούχα ούτε υπερβολές... και σε καμμια
περίπτωση την περιραίουσα γιορτινή ατμόσφαιρα δεν θα την χρωματίζει ο
καταναλωτικός ευδαιμονισμός των πρό κρίσης χρόνων.
Τους δρόμους τώρα τους χαρακτηρίζουν, άστεγοι, άνθρωποι
που ψάχνουν στα
σκουπίδια μήπως βρούν κάτι για φαγητό, άνεργοι που δεν έχουν μία στην
τσέπη αλλά ...και η έξυπνη βιτρίνα του κεντρικού καταστήματος FOKAS στην
Αθήνα
Λιγα μέτρα πιο πέρα απο αυτή τη βιτρίνα όπως είπαμε πιο
πριν...φαντάσματα που χαρακτηρίζουν τους κεντρικούς δρόμους, άστεγοι,
μετανάστες, επαίτες γνωρίζουν πολύ καλά τι σημαίνει να είσαι
πεινασμένος...χωρίς καμμιά "κομψότητα AlfaVita
Να σημειώσουμε πως τα καταστήματα "Fokas" ΄τα οποία έκαναν αίτηση
υπαγωγής στο άρθρο 99 και στο κεντρικό κατάστημα της Ερμού 40
εργαζόμενοι έχουν να πληρωθούν απο τον Αύγουστο έβαλαν στην βιτρίνα τους
το σλόγκαν: "Πεινασμένοι αλλά κομψοί..."
Αηδία προκαλεί το σλόγκαν της Kookai που επέλεξε να βάλει στην βιτρίνα
του αυτό το κατάστημα των ωρα που η Ελλάδα βυθίζεται στην ανεργία και
στην φτώχεια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου