M A N I E R
this site the web

Όσα έμαθε η ζωή σε ένα αληθινό χριστουγεννιάτικο έλατο

(παλιοκούτσουρα!)

Τι γελοία γιορτή . Στολίζεται ένα πτώμα στην  μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης .Κρυπτοειδωλολάτρες της συμφοράς!
Απορώ γιατί υπάρχει κόσμος που αντιπαθεί τα τραβεστί όταν περνάει τουλάχιστον ένα μήνα με ένα τραβεστί –δέντρο μέσα στο σπίτι του(κυρά μου βγάλε κάτι , less is more και τα τραβεστί το ξέρουν!)

Ναι ρε  μινιμαλισμός. Βλάχοι της συμφοράς

Μην μου βάλεις άστρο φέτος στην κορυφή . Δεν μπορώ να ακούω απ τα ηχεία σου κλασσική μουσική και να είμαι ντυμένος Γιουροβίζιον

Βάλε σκέτο Χριστούλη στην βάση μου έχω βαρεθεί την φάτνη. Την έχει και  η κουτσή Μαρία. Δεν θέλω φουσκωτούς Αγιοβασίληδες ,μου θυμίζουν ένα χοντρό που έκανε σεξ στον κορμό μου.Θα σεβαστείς τουλάχιστον τις επιθυμίες ενός νεκρού ;Για να δούμε…



Μου φέρνει αλλεργία το ψεύτικο χιόνι. Ποιος νοιάζεται όμως για τις αλλεργίες ενός πτώματος ;
Λέω φέτος θα την γλιτώσω ή θα κερδίσω μερικές μερούλες ακόμα με τόση ζέστη. Ποιος μαλάκας φέτος στολίζει από αρχές Δεκέμβρη με τόση ζέστη ;(αρκετοί)

Με έκοψε ένα χέρι Βορείων Προαστίων που έχει ξεκοκαλίσει το Γιάλομ. Έμαθε να σέβεται τις ψυχές των ανθρώπων όχι των δέντρων. Στόκοι, άντε σε κανένα εμπορικό να καθαρίσει.....το μυαλό σας μου θέλετε και αληθινό δέντρο.

Γιατί χαϊδεύουν τον κορμό μας πριν μας τον κόψουν ;Φετιχιστές είναι ;

«Ώ έλατο , ω έλατο μου αρέσεις πως μ’ αρέσεις» ναι το έπιασα το υπονοούμενο : Η αγάπη σου σκοτώνει!

Η ωραιότερη στιγμή της ζωής μου ήταν όταν ήρθε η Lady Gaga στον κορμό μου. Πήρε τα βουνά για να γλιτώσει από το κυνήγι του Star .Καθόταν και με κοίταζε για τρία λεπτά , χωρίς να λέει κουβέντα. Φαντάσου τι έχει στο μυαλό της για τα Χριστούγεννα. Τρελή!

Όλοι αυτοί με τα τσεκούρια και τα αλυσοπρίονα έχουν κάποια κρυμμένη ευαισθησία και δύσκολα παιδικά χρονιά. Άντε τώρα μην ανοίξω το στόμα μου και σου πω τι έχουν

Που να πάρει και να σηκώσει ρε θεέ αν υπάρχεις δεν με έκανες φυλλοβόλο να μην με πλησιάζει κανένας. Έπρεπε να με κάνεις αειθαλές ;

Δεν ζήλεψα ούτε τα έλατα του Brokeback Mountain. Χόρτασα μάτι και στην Ελλαδίτσα μας για δυο ζωές . Γκεκε;


Τις πιο δύσκολες στιγμές μου τις πέρασα την δεκαετία του ενενήντα όταν κάποιοι ravers κρεμάστηκαν απ τα κλαδιά μου. Ειδικά μια μουρλή κρεμάστηκε απ το κλαδί μου για επτά λεπτά . Μέχρι να τελειώσουν οι Leftfield , αναστέναξα. Είχε έρθει για πικ-νικ τις προάλλες με τον άντρα της και ένα μούλικο .Έκανε την νοικοκυρά. Α ρε και να είχα στόμα τι θα έλεγα …

Στον κορμό μου έχει φωτογραφηθεί όλο το Next top model του πρώτου κύκλου .Μεγαλεία ρε σου λέω , αν ξέρανε τι κόβανε θα κοκκίνιζαν από ντροπή.

Υπάρχουν και χειρότερα. Θα μπορούσα να είμαι ένα από τα δέντρα που έπαιξε στο Last Christmas των Wham(σκηνή ανάβαση στο καταφύγιο). Άκουσα ότι έχουν σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα και θέλουν ντε και καλά να πεθάνουν από το χέρι του οποιουδήποτε γιατί θεωρούν υπεύθυνα τους εαυτούς τους για το αλκοολίκι του George.Άλλα η τιμωρία τους είναι να μένουν όρθια στο Κολοράντο  και να φωτογραφίζονται από γιαπωνεζάκια

Εύχομαι να μην με πετάξετε στο κάδο με τα σκουπίδια όταν τελειώσει το πανηγύρι σας. Θάψτε με . Παλιοκούτσουρα !  Lifo Friends

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο θάνατός τους, η ντροπή μας

Ο θάνατός τους, η ντροπή μας
AYLEN KURDI Το μικρό σου κορμάκι έστεκε ακίνητο στην ακτή Σιωπούσε μα συνάμα ούρλιαζε Εσύ πιο πολύ από τον καθένα μας έπρεπε να γελάς με χάδια και παιχνίδια στα γόνατα του πατέρα στην αγκαλιά της μητέρας Όμως όχι Δεν θα προλάβεις να μεγαλώσεις Να ζυγίσεις τις ομορφιές και τις ασχήμιες του κόσμου Να ψηλώσεις σαν τα λιόδεντρα του τόπου σου Πρόλαβες ίσως να κλάψεις γιατί σε τρόμαξε μια βόμβα Η Συρία ήταν λενε μια όμορφη χώρα Τώρα στη Συρία αντηχούν τα πιο θλιμμένα τραγούδια Από τη Δαμασκό μέχρι το Χαλέπι από τη Χόμς μέχρι τη Λαττάκεια και από τον φοβο στέρεψαν τα στήθια των γυναικών από γάλα Θα έπρεπε τωρα να παίζεις να νιώθεις τη ζεστασιά του ήλιου στο προσωπάκι σου Μαζί με τ'άλλα παιδιά Δεν πρόλαβες να μάθεις όμως πως άνθρωποι πεθαίνουν και ξεριζώνονται για να πλουτίζουν οι φταίχτες Αυτό δεν είναι ποίημα Είναι κραυγή Έκκληση για βοήθεια Στον πόλεμο η ποιήση είναι μονάχα ψέμα Η αλήθεια βρίσκεται στο μικρό σου κορμάκι που ακίνητο στην ακτή σιωπούσε μα συνάμα ούρλιαζε γιατί πάνω του διαγραφόταν η ξεφτίλα όλου του κόσμου Η ντροπή μας Νεφέλη AYLAN KURDI جسدك الصغير مسجى على الشاطىء ساكتا ولكنه يهدر فأنت اكثر من اي منا كان من المفترض ان تضحك بالمداعبات وبالعابك على ركبتي والدك او في حضن امك لكن لا.. لم تستطع ان تكبر كي تزن جمال وقبح هذا العالم ام تستطع ان تطول لتنتصب كشجر الزيتون في بلدك . قد تكون قد بكيت لخوفك من قذيفة انفجرت سوريا كانت بلد جميل كما يقولون في سوريا الان لا تسمع الا الترانيم الحزينة من دمشق حتى حلب من حمص حتى اللاذقية ومن الخوف جف الحليب في صدور الامهات كان من المفترض ان تكون الان تلعب ان تلفح الشمس وجهك الصغير ومع اقرانك الاخرين لكنك لم تستطع ان تدرك ان اناسا يموتون واخرون يقتلعون من بلادهم كي يزيد غنى المسؤولين عما يجري هذا ليس شعرا انه صرخة انه نداء للنجدة والمساعدة ففي الحروب لا يعدو الشعر سوى كذبة الحقيقة مسجاة هناك في جسدك الصغير والذي بلا حراك سجي على الشاطىء صامتا ولكنه يهدر ففوقه رسمت مهزلة هذا العالم باسره وفوقه رسم عارنا . نيفيلي
 

W3C Validations

Ένα blog που λέει... οχι, σε κάθε είδους κάγκελα ...ο καθένας μπορεί να σπάσει τα μικρά η μεγάλα κάγκελα που τον περικλείουν.....

Usage Policies

Διαβάστε περισσότερα...